logo uom v

fb  twitter  instagram linkedin

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

RESEARCH READING AND WRITING SKILLS

Research Reading and Writing Skills, an Advanced English for Academic Purposes course, is addressed to students of Economics and Social Sciences Departments and is intended to help develop the research skills that will be required when doing a research/ postgraduate degree.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ειδική αγωγή
Αναπτυξιακές διαταραχές και χρόνιες μειονεξίες
Στόχος του βιβλίου είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, που σχετίζονται με την αλματώδη πρόοδο που έχει επιτευχθεί στον τομέα της Ειδικής Αγωγής.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ψυχοκινητική ανάπτυξη, γιατί αποτελεί τη βάση της Ειδικής Αγωγής. Ο κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να γνωρίζει τα θεμελιώδη πρότυπα και στάδια της ανθρώπινης εξέλιξης, ώστε να είναι ικανός να διακρίνει την παρέκκλιση και τη διαφορετικότητα ακόμη και σε παιδιά του τυπικού πληθυσμού που φοιτούν σε τυπικά σχολεία.
Το κυρίαρχο πνεύμα του βιβλίου είναι η παθοφυσιολογία των χρόνιων μειονεξιών, οι βασικές αρχές και οι μέθοδοι με τις οποίες προσεγγίζονται τα άτομα με ιδιαιτερότητες και σε μεγάλο βαθμό η σχέση της φυσικής αγωγής με το νόσημα ή με τη δυσκολία που περιγράφεται.
Σκοπός της συγγραφέως είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν τη φύση της κάθε ιδιαιτερότητας ώστε να καταστούν ικανοί να σχεδιάσουν εξατομικευμένα προγράμματα θεραπευτικής και ψυχαγωγικής άσκησης προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε ατόμου.

Η Νικολέτα Αγγελοπούλου- Σακαντάμη είναι Παιδίατρος, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής στο ΤΕΦΑΑ, Α.Π.Θ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ

ROBERT M. SOLOW
Θεωρία μεγέθυνσης
μια αναλυτική παρουσίαση
επιστημονική επιμέλεια ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΛΥΒΟΣ, μετάφραση ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΙΤΙΝΑ

Η ελληνική μετάφραση της δεύτερης αγγλικής έκδοσης ενός κλασικού συγγράμματος της βιβλιογραφίας των οικονομικών επιστημών έχει ως στόχο να φέρει το ελληνικό αναγνωστικό κοινό σε άμεση επαφή με τη σκέψη του μεγάλου στοχαστή. Το βιβλίο ξεκινάει με την ομιλία του συγγραφέα για την αποδοχή του βραβείου Νόμπελ με τίτλο «Η θεωρία της οικονομικής μεγέθυνσης και η μετεξέλιξη της» και ακολουθούν τα έξι αρχικά κεφάλαια της πρώτης έκδοσης
Ο Solow υποστηρίζει ότι, ακόμα και σήμερα, αυτά τα πρώτα κεφάλαια συνοψίζουν με τον καλύτερο τρόπο τη βασική θεωρία της μεγέθυνσης. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου ο συγγραφέας καλύπτει το σχετικά πρόσφατο κύμα έρευνας, το οποίο συχνά αναφέρεται ως «η νέα ενδογενής θεωρία της μεγέθυνσης». Ως γέφυρα ανάμεσα στα παλαιότερα και τα καινούρια κεφάλαια, ο Solow παραθέτει δοκίμιο με τον τίτλο «Ιντερμέτζο», στο οποίο μιλά γι΄αυτήν τη μετάβαση.
Εδώ αναπλάθει το υπόδειγμά του με στόχο να βοηθήσει τον αναγνώστη να συγκρίνει τις σχέσεις ανάμεσα σε όλα τα υποδείγματα. Το βιβλίο ολοκληρώνεται με την παράθεση μερικών μαθημάτων που απορρέουν από τη νέα θεωρία της μεγέθυνσης καθώς και την επισήμανση των κενών που οφείλουν να καλύψουν μελλοντικές έρευνες. Αυτή η δεύτερη έκδοση αποτελεί ένα σημαντικό ανάγνωσμα για τη μακροοικονομία και τη θεωρία μεγέθυνσης για τους φοιτητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών. Κανένα άλλο βιβλίο δεν παρέχει μια τόσο σφαιρική θεώρηση του πεδίου της μεγέθυνσης και της εξέλιξής του.
Η έκδοση του πραγματοποιήθηκε από κοινού με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο (ΕΠΙ) Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Β' ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Β΄- Διδακτική Ενηλίκων

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΨΑΛΗΣ / ΑΔΑΜ.ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ

Τα περισσότερα εγχειρίδια Διδακτικής αρχίζουν συνήθως με μία διδακτκή
Θεωρία, στην οποία κυρίως στηρίζονται , π.χ διδακτική θεωρίας της μόρφω-
Σης, της μάθησης και τελευταίως της κυβερνητικής ή της επικοινωνίας. Στην
Εκπαίδευση ενηλίκων δεν είναι δυνατόν να στηριχθεί κανείς σε κάποια από τις
Θεωρίες αυτές. Δεν μπορεί ωστόσο να γίνει λόγος για Διδακτική της εκπαίδευ-
Σης ενηλίκων, όπως και γενικότερα για την Διδακτική, χωρίς αναφορά στην
Πράξη. Η Διδακτική είναι πρωτίστως και κυρίως συσσωρευμένη εμπειρία .Για
Αυτό ο δρόμος προς την διδακτική θεωρία παρουσιάζεται πάντα ως ένας δρόμος
Μίας σταδιακής αφαίρεσης και γενίκευσης. Όποιος θέλει να διδάξει σχεδιάζει
Και δοκιμάζει τον δρόμο τον οποίον θα ακολουθήσει και στοχάζεται γύρω από
Την πορεία του. Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής αξιοποιεί τις προηγούμενες
Εμπειρίες του, τόσο τις επιτυχημένες όσο και τις αποτυχημένες, αλλά και τις
Γνώσεις άλλων και όλα αυτά τα κάνει γνώση, διδακτική θεωρία

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

MON PREMIER DICTIONNAIRE FRANCO-GREC

Το παρών γαλλο-ελληνικό λεξικό οικονομικών και πολιτικών όρων είναι ένα έργο το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές και καθηγητές αλλά και σε όσους χρησιμοποιούν πρακτικά τη γαλλική γλώσσα στους τομείς της οικονομίας και της πολιτικής.
Αυτό το εξειδικευμένο λεξικό περιέχει περίπου 5000 λήμματα, διατεταγμένα αλφαβητικά και συνοδευόμενα από τον αντίστοιχο ελληνικό όρο.