logo uom v

fb  twitter  instagram linkedin

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΕΠΙΤΟΜΗ

Το έργο εξυπηρετεί πρωτίστως διδακτικούς σκοπούς. Εν επιγνώσει του συγγραφέως, η επιτομή δεν εμβαθύνει εξαντλητικά, ούτε αναλύει λεπτομερώς την ύλη του εργατικού δικαίου. Ωστόσο, καλύπτει κατά τρόπο ευσύνοπτο, αλλά πλήρη, τα κύρια ζητήματα των εργασιακών σχέσεων. Υπ' αυτήν την έννοια, μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο βοήθημα για τον νομικό της πράξης, τα αρμόδια για τις εργασιακές σχέσεις πρόσωπα της επιχείρησης αλλά και όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει με εύληπτο τρόπο μια γενική και πλήρη εικόνα του σύγχρονου εργατικού δικαίου.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο συγγραφέας, συνδέοντας με αριστοτεχνικό τρόπο την έννοια της δημιουργικότητας με την έννοια της δημιουργικής γραφής, προσφέρει πρακτική γνώση, η οποία θα επιτρέψει στους/στις εκπαιδευτικούς, στους εμψυχωτές/τριες των εργαστηρίων δημιουργικής γραφής, στους γονείς, στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, να υλοποιήσουν διδακτικές προτάσεις δημιουργικής γραφής, να ξεδιπλώσουν τη δική τους εμπειρία και να οδηγηθούν σε συμπεράσματα, τα οποία οδηγούν στον εκ νέου σχεδιασμό διδακτικών προτάσεων. Οι αναγνώστες-εμψυχωτές δεν αναπαράγουν απλώς τις δράσεις που προτείνονται σ΄αυτό το βιβλίο, αλλά αποκτούν οι ίδιοι τη διδακτική ευχέρεια να σχεδιάζουν και να υλοποιούν δραστηριότητες δημιουργικής γραφής.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ

ΛΕΥΚΟΘΕΑ ΚΑΡΤΑΣΙΔΟΥ
Μάθηση μέσω κίνησης
Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογές της ψυχοκινητικής
Στην ειδική Παιδαγωγική

Το βιβλίο εστιάζοντας σε μια ενότητα της Ειδικής Παιδαγωγικής, την Ψυχοκινητική, καλύπτει ένα σημαντικό κενό της βιβλιογραφίας, τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη.
Το σχολείο, πέρα από την προαγωγή των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, θα πρέπει να αποτελεί ένα χώρο έκφρασης και δημιουργικότητας για κάθε παιδί, γιατί μόνο έτσι μπορεί να επιτευχθεί η «ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ». Η γνώση των κινητικών και σωματικών δυνατοτήτων είναι σημαντική όχι μόνο για το παιδί αλλά και για την/τον εκπαιδευτικό, καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων της επικοινωνίας (λεκτική και μη
λεκτική) και των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων.
Στο πλαίσιο αυτής της θεματικής διερευνήθηκαν ενότητες του χώρου της Γενικής και της Ειδικής Παιδαγωγικής και ειδικότερα η σχέση μάθηση-περιβάλλον-κίνηση.
Καθώς η θεωρία στηρίζει την πράξη και η πράξη με τη σειρά της επιβεβαιώνει τη θεωρία, γίνεται αρχικά μια θεωρητική προσέγγιση των σημερινών δεδομένων της ψυχοκινητικής αγωγής στην Ειδική Παιδαγωγική. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια πρακτική πρόταση εφαρμογής εκπαιδευτικών και θεραπευτικών προγραμμάτων σχετικών με την ψυχοκινητική αγωγή.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Γενικής και Ειδικής εκπαίδευσης, σε φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων και τμημάτων Ειδικής Αγωγής, σε γονείς αλλά και σε κάθε ειδικότητα που συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία και μπορεί να χρησιμοποιήσει τις αρχές της Ψυχοκινητικής αγωγής.

Η Λευκοθέα Καρτασίδου είναι Λέκτορας στο Τμ. Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΓΛΩΣΣΑ,ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΙΔΗΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ | ΚΟΣΜΑΣ ΤΟΥΛΟΥΜΗΣ | ΜΑΤΟΥΛΑ ΣΤΑΦΥΛΙΔΟΥ
Γλώσσα, ιστορία και ευκλείδεια γεωμετρία
Μια δοκιμή διαθεματικής προσέγγισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εισαγωγή ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΟΥΔΗΡΑΣ
Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο και τα αποτελέσματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Αντικείμενο του είναι η διαθεματική διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, της Ιστορίας του Αρχαίου Κόσμου και της Ευκλείδειας Γεωμετρίας με βάση επιλεγμένα αποσπάσματα από το αρχαίο κείμενο των «Στοιχείων» του Ευκλείδη. Απευθύνεται στους εν ενεργεία ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς, στους μαθηματικούς και στους φιλόλογους κυρίως, αλλά και στους μαθητές, στους φοιτητές και στο ευρύτερο κοινό.
Η μαθηματική, η φιλολογική και η ιστορική διάσταση του Ευκλείδειου έργου επισημαίνονται και μετατρέπονται σε διδακτικό υλικό, αφού δοκιμάστηκαν, προηγουμένως, στη σχολική πραγματικότητα με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και καθηγητών διαφορετικών ειδικοτήτων. Καθώς επίκειται η εισαγωγή του Διαθεματικού Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η κατάθεση μιας εφαρμοσμένης προσέγγισης καθιστά το βιβλίο ιδιαίτερα χρήσιμο.

Οι συγγραφείς εργάζονται στη Β/θμια εκπαίδευση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

SHELDOM M. ROSS

Η ταχύτατη ανάπτυξη των χρηματοοικονομικών αγορών οδήγησε στην ανάγκη της ανάπτυξης των κατάλληλων ποσοτικών τεχνικών για την κατανόηση και μοντελοποίηση της λειτουργίας τους, την τιμολόγηση των διαφορετικών τίτλων που μπορεί να ανταλλάσσονται σε αυτές και την πρόβλεψη των τιμών αυτών κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Οι ποσοτικές αυτές μέθοδοι βασίζονται στα μαθηματικά και τη μαθηματική μοντελοποίηση. Καθώς ένα σημαντικό χαρακτηριστικό των χρηματοοικονομικών είναι η αβεβαιότητα, μπορούμε να καταλάβουμε εύκολα ότι τα κατάλληλα μαθηματικά εργαλεία για τη μελέτη και μοντελοποίηση των αγορών αυτών, θα είναι μαθηματικά που σχετίζονται με τη θεωρία πιθανοτήτων, τη στατιστική και τις στοχαστικές διαδικασίες.